Naročite poceni Torna obloga kolutne zavore (disk ploscice) za tovorna vozila
Torna obloga kolutne zavore (disk ploscice) za najboljše blagovne znamke tovornjakov
Torna obloga kolutne zavore (disk ploscice) za najboljše različice
Torna obloga kolutne zavore (disk ploscice) gospodarska vozila visoke kakovosti: najboljše blagovne znamke
Torna obloga kolutne zavore (disk ploscice) za tovornjake: Najbolje prodajano v našem katalogu
Ti izdelki so največkrat kupljeni v Torna obloga kolutne zavore (disk ploscice) katalogu. Široka paleta najboljših blagovnih znamk vam bo pomagala izbrati Torna obloga kolutne zavore (disk ploscice) po ugodni ceni in bo zagotovila popolno združljivost z vašim tovornjakom ali gospodarskim vozilom.
Zavorne ploščice za kolutne zavore se vse bolj pogosto uporabljajo v tovornjakih. Ti deli imajo stabilen koeficient trenja tako na začetku kot na koncu zaviranja; označuje jih hiter odzivni čas, zato so primerni za ustavljanje težkih vozil. Imajo ploščato delovno površino, ki pride v neposredni stik z diskom ob pritisku pedala.
Vrste zavornih ploščic za kolutne zavore za tovornjakeGlede na os:
- Sprednje. V povprečju trajajo med 80 000 in 100 000 prevoženih km.
- Zadnje. Te trajajo med 70 000 in 110 000 km.
Glede na proizvodni material:
- Polkovinski. Vsebujejo 30 do 65 % kovine. Označuje jih trdnost in obstojnost. So tudi precej hrupne vendar učinkovite pri hitrem zaviranju.
- Nizek delež kovine. V povprečju vsebujejo 10-30 % kovine. So manj dragi vendar bolj nagnjeni k obrabi in nabiranju prahu.
Glede na vključen senzor obrabe:
- S senzorjem. Opozarja ob kritični obrabi torne površine.
- Brez senzorja. Te je potrebno pregledovati.
Enako kot pri zavornih ploščicah za kolutne zavore za osebne avtomobile, je prezgodnja obraba delov v tovornjakih ponavadi povezana z okvarami v čeljustih, natančneje, zamašitvijo vodil ali batov. Slednje je posledica razpada ščitnikov za prah, ko so deli izpostavljeni vlagi in umazaniji.
Če bat obstane v razširjenem položaju, bodo deli med vožnjo drgnili ob površino diska. To lahko privede do prezgodnje obrabe, pregrevanja ali gorenja.
Poškodbe na površju diskov - odkruški, razpoke in nepravilnosti - so prav tako nevarne za ploščice. Pogosto pride do tega zaradi pregrevanja slednjih, na primer po preveč intenzivni rabi zavornega mehanizma ali napak med vožnjo navzdol.
Kako prepoznati okvareVečina sprednjih in zadnjih zavornih ploščic v modernih tovornjakih je opremljena s senzorji za obrabo. Pomagajo nadzirati stanje teh delov tako, da pošiljajo signale vozniku o tem, ali jih je potrebno zamenjati. Obveščajo s posebnim zvokom ali s signalom na armaturni plošči.
Vendar je, navkljub prisotnosti senzorja priporočljivo meriti debelino torne površine med vsakim vzdrževanjem. Prebrane vrednosti morajo odgovarjati tistim, ki jih priporoča proizvajalec v tehnični dokumentaciji določenega modela tovornjaka.
Znaki, da je potreben nenačrtovan pregled delov:
- v kabini se med zaviranjem opazi vonj po zažganem;
- odmik od pravokotne smeri;
- povečana zavorna razdalja;
- stransko drsenje, ko je zavorni pedal spuščen.
Za hitro in poceni nakupovanje rezervnih delov postanite stranka naše spletne trgovine. Zaradi široke ponudbe izdelkov vam zagotavljamo, da boste lahko kupili zavorne ploščice za tovornjake katerekoli znamke ali modela. Naši strokovnjaki vam bodo hitro odgovorili na vaša vprašanja in pripravili dele za pošiljanje. Dosegljive cene bodo prijeten plus k naši visoko kakovostni storitvi.