Naročite poceni Zavorne obloge / garnitura za tovorna vozila

Zavorne obloge / garnitura za najboljše blagovne znamke tovornjakov
Zavorne obloge / garnitura za najboljše različice
Zavorne obloge / garnitura gospodarska vozila visoke kakovosti: najboljše blagovne znamke
Zavorne obloge / garnitura za tovornjake: Najbolje prodajano v našem katalogu
Ti izdelki so največkrat kupljeni v Zavorne obloge / garnitura katalogu. Široka paleta najboljših blagovnih znamk vam bo pomagala izbrati Zavorne obloge / garnitura po ugodni ceni in bo zagotovila popolno združljivost z vašim tovornjakom ali gospodarskim vozilom.
Zavorne obloge za zavorne čeljusti so elementi odporni na trenje, ki so v neposrednem stiku z bobnom in lahko v vsaki situaciji ustavijo vozilo. Narejeni so iz skupka različnih materialov in imajo polkrožno obliko. Nameščeni si na kovinsko ploščico, tako imenovan “čeljust”. Njihova notranja krivina predstavlja obliko klina, zunanja krivina pa obliko bobna.
Vrste zavornih oblog za bobnaste zavorne čeljusti za tovornjakeGlede na proizvodno tehnologijo:
- Hladno stiskanje. So poceni, njihova življenjska doba je 60 do 80 tisoč km.
- Vroče stiskanje. Imajo daljšo življenjsko dobo (90-100 tisoč km) in so dražji.
Torne obloge so na plošče pritrjene na dva načina:
- Z lepilom. Takšna povezava je manj zanesljiva, zato jo večinoma najdemo pri lažjih gospodarskih vozilih.
- Z zakovicami. Ta način pritrjevanja je namenjen za težja bremena.
Zaradi posebnost delovanja so sprednje in zadnje zavorne obloge za bobnaste zavorne čeljusti za tovornjake podvržene velikim obremenitvam. Upoštevajoč hitro naravno obrabo, proizvajalci omogočajo možnost za namestitev kompleta oblog ločeno od kovinskih ploščic.
Eden pogostejših vzrokov za prezgodnjo ali neenakomerno obrabo delov je nepravilna nastavitev zavornega sistema. Če je razmik med čeljustmi in bobnom manjši, kot je to predvideno, obstaja možnost nepredvidenega zaviranja. To poveča tveganje za pregrevanje dela in zmanjšuje njihove torne značilnosti.
Nenehna obremenitev vozila prav tako negativno vpliva na dele. Zaradi preobremenitve so deli zavornega mehanizma podvrženi večjim mehanskim in temperaturnim obremenitvam, zato lahko pride do krušenja in razpok na površini.
Potrebno je preprečiti vnos olja in drugih tehničnih tekočin na delovno površino zavorne čeljusti. Posledica tega je lahko drsenje in zmanjšana učinkovitost pri zaviranju.
Torni materiali se včasih ločijo od kovinske plošče. Ponavadi pride do tega, ko namestimo dele slabše kakovosti ali v primeru napačne namestitve.
Kako ugotoviti okvare na zavornih oblogah bobnastih zavornih čeljusti za tovornjakeBobnasta zavora ima posebne odprtine, zaprte z zatiči, ki omogočajo vpogled v stanje dela. Debelino tornega materiala vsakodnevno izmerimo z analognim pomičnim merilom. Včasih imajo deli nameščene senzorje za obrabo. Ko se debelina zmanjša na minimum, senzor pošlje signal do armaturne plošče.
Obraba površine tornega materiala se pogosto pokaže tudi posredno: piskanje in ropotanje med zaviranjem, odmik vozila iz vozne smeri, povečana zavorna hitrost. Ko se pokažejo ti znaki, je potrebno pregledati celoten sistem.
AUTODOC: priročno spletno nakupovanjeTovornjaki potrebujejo zelo obstojne obloge na bobnastih zavornih čeljustih. Lahko kupite komplet v naši spletni trgovini. Zagotavljamo vam visoko kakovost vsakega dela. Lahko izbirate med izdelki glede na tehnične značilnosti vašega vozila ob pomoči naših strokovnjakov. Vedno so pripravljeni odgovoriti na vaša vprašanja prek e-pošte, telefona ali v spletnem klepetu.
Zaupajte spletnemu nakupovanju! Kupljen rezervni del lahko brez pojasnila vrnete v 200 dneh po nakupu in dobili boste nazaj svoj denar. Kako? Na blagajni uporabite storitev Varen nakup. Storitev stane le 3,95 €.